У зв’язку з закінченням карантину, пов’язаного з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з 01.09.2023 Ощадбанк поновлює проведення фізичної ідентифікації пенсіонерів та одержувачів соціальної (адресної) допомоги з числа внутрішньо переміщених осіб
☝️Відповідно до постанови КМУ №637 від 05.11.2014 пенсіонерам – ВПО, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги – ВПО необхідно проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні шість місяців.
До отримання ЕПП пенсіонери – ВПО мають проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці.
Фізична ідентифікація відбувається в три етапи:
1️⃣Особисте звернення пенсіонера або одержувача соціальної допомоги до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі слід мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та основну платіжну картку або основне ЕПП;
2️⃣Пред’явлення працівнику Ощадбанку одночасно основної платіжної картки або основного ЕПП та паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
3️⃣Проведення пенсіонером або одержувачем соціальної допомоги операції отримання готівки або перегляду залишку коштів на рахунку через касовий POS-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення особою ПІН-коду) або встановлення/зміни ПІН-коду з використанням основної платіжної картки або основного ЕПП.
❗️За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувачами пенсій або соціальних виплат з числа ВПО Ощадбанк зупинятиме видаткові операції за картковим рахунком.
ℹ️Після проходження ВПО фізичної ідентифікації за встановленою процедурою видаткові операції за рахунком автоматично розблоковуються банком не пізніше наступного календарного дня.